Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 12 Jul 2024 12:31:28 +0300

Valga Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/05000 aadressile Valga maakond, Valga vald, Tinu küla, Kesknurme 
(null) ja soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Ehitusseadustiku § 31 lg 4 p 2 pädev asutus 
esitab projekteerimistingimuste eelnõu vajaduse korral: 2) arvamuse 
avaldamiseks asutusele või isikule, kelle õigusi või huve võib taotletav 
ehitis või ehitamine puudutada. Antud alale on väljastatud Valga 
Vallavalitsuse ehitus- ja planeerimisteenistuse 3. november 2022 
korraldusega nr 68 projekteerimistingimused päikeseelektrijaama projekti 
koostamiseks. Palume Teie arvamust antud kavandatavale tegevusele. 
Paigaldatavad akupangad jäävad avaliku kasutusega tee kaitsevööndist välja, 
kuid soovime sellegipoolest Transpordiameti seisukohta, millega peab 
projekteerimisel arvestama.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27044857>  (menetlus nr: 
438896), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 22.07.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Valga Vallavalitsus) või menetleja (KAIRID LEKS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister